|
homepage kopzorgen forums
Help
• Zoeken • Inloggen
Registreren
|
|
|
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
monique1965
|
di 02 maart, 2010 9:47 Ch.Cluster en overgang
Lieve mensen
Ik heb een vraag aan de vrouwelijke Clusterpatienten en in het bijzonder de chronische cluster patienten.
Wat is jullie ervaring met deze combinatie Verergeren de klachten of neemt het juist af. Ik heb het vermoeden dat ik nu in de overgang raak en heb sterk het gevoel dat juist daarom mijn aanvallen vaker voorkomen en langer aanhouden. Wie heeft hier ervaring mee!!
Verdwijnt Cluster na de overgang of ............ Momenteel weet ik niet welke kant ik op moet zo zwaar is het de afgelopen weken. Wie kan mij helpen ?????? Tips zijn altijd welkom. Alvast heel erg bedankt voor jullie reactie.
Groetje Monique
|
| di 02 maart, 2010 9:47 |
|
 |
|
Ninthe
Geregistreerd op: di 15 sep, 2009 20:47 Berichten: 223 Woonplaats: Utrecht
|
do 04 maart, 2010 21:24 Re: Ch.Cluster en overgang
Lieverd, ik kan je niet helpen. Ik ben 26 dus ik zal nog aardig wat clusterjaartjes moeten doorstaan voordat ik je een antwoord kan geven. Wat ik wel voor je hoop is dat hormonen inderdaad invloed hebben: en dat het na de overgang verdwijnt!
Ik moet denken aan de hormoonschommelingen rond de overgang: die ontregeling kan natuurlijk een hoop aanrichten. Ik ben erg nieuwsgierig naar andere reacties. En anders moeten we 't eens aan een expert vragen!
Liefs Ninthe
|
| do 04 maart, 2010 21:24 |
|
 |
|
christina
Geregistreerd op: za 27 sep, 2008 7:47 Berichten: 84 Woonplaats: Malden
|
vr 12 maart, 2010 5:58 Re: Ch.Cluster en overgang
Hoi Monique.
Ik zit in de pré fase van de overgang werd mij laatst verteld door de huisarts en ik merk wel dat de aanvallen heftiger zijn dan ooit te voren. Tot nu toe heb ik geen chronische variant (even afkloppen) maar zelfs de episodische vind ik nu wel érg lang duren. Was een paar weken pijnvrij en nu begint het weer van voren af aan. Om ramgek van te worden.
Ze zeggen inderdaad dat na de overgang de aanvallen kunnen minderen en zelfs weg kunnen blijven maar ja...harde bewijzen hebben ze nog niet echt.
Ik wens je heel veel sterkte.
|
| vr 12 maart, 2010 5:58 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|