homepage kopzorgen forums
HelpZoekenInloggen
Registreren

[ 3 berichten ] 
 duizeligheid / hoofdpijn / slapjes 
Auteur Bericht

do 18 jun, 2009 19:12 Bericht duizeligheid / hoofdpijn / slapjes

Hallo

Ik ben een jongen van 20 en heb sinds 2 maanden last van duizeligheid.
Het begon eerst met duizeligheid op sommige momenten van de dag. Ik negeerde het en daardoor was het snel weer weg. Het bleef echter wel vaak terugkomen.
Ik maak me altijd erg snel zorgen over mijn gezondheid dus dit keer ook!
De laatste tijd ben ik alleen maar bezig met het duizelig zijn en het lijkt daardoor ook erger te worden.

Er zijn erg veel dingen gebeurd de laatste weken en heb daardoor ook veel kopzorgen.
Ik sta elke dag op met de gedachte "oow laat ik vandaag alsjeblieft geen hoofdpijn en duizeligheid krijgen".

EN ja hoor daar is het weer na ongeveer een uurtje wakker te zijn.
Het voelt de hele dag alsof ik een beetje zweef en soms worden me handen slap.
Zo nu en dan komt er hoofdpijn opzetten maar dit wordt al snel overgenomen door een zwaar en zweverig gevoel in mijn hoofd.
Ik merk ook wel dat ik kort adem als ik me zoveel zorgen maak.

3 weken geleden was ik ook een week lang elke dag benauwd tot dat ik tegen mezelf zei dat het niets was en het verdween zomaar.
In die week heb ik ook niet 1x hoofdpijn of duizeligheid gehad. Hierdoor denk ik vooral dat de duizeligheid komt door stress en zorgen maken.
Toch blijf ik denken dat ik iets ernstigs heb.

Wat heb ik? is het stress of hyperventilatie ? of iets anders?

ik heb trouwens binnenkort een afspraak bij de KNO arts. Mijn huisarts heeft me doorverwezen omdat hij denkt dat het aan het evenwichtsorgaan ligt.

groetjes

do 18 jun, 2009 19:12
Profiel

wo 24 maart, 2010 11:33 Bericht Re: duizeligheid / hoofdpijn / slapjes

hoi, ik lees je berichtje net is al van een poos geleden maar hoe gaat het nu met jou heb precies hetzelfde. Groeten.

wo 24 maart, 2010 11:33
Profiel

wo 24 maart, 2010 17:31 Bericht Re: duizeligheid / hoofdpijn / slapjes

helloseatle schreef:
hoi, ik lees je berichtje net is al van een poos geleden maar hoe gaat het nu met jou heb precies hetzelfde. Groeten.

Ik heb het leren negeren. Ben bijna nooit duizelig meer en als ik het wel ben is het zo weer weg. Ben er wel achtergekomen ook via mijn huisarts dat ik migraine heb.

Verder hebben ze in het ziekenhuis niets kunnen vinden. Het kwam bij mij dus allemaal door teveel stress en denken dat het iets ergs is.

sterkte!

OJA! nog iets ga niet op internet zoeken wat het is, het maakt je helemaal gek ;) en dat is niet nodig.

wo 24 maart, 2010 17:31
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]