|
homepage kopzorgen forums
Help
• Zoeken • Inloggen
Registreren
|
|
|
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
Hulp: Pijn rond mijn oor, achterhoofd en wang linkerzijde
| Auteur |
Bericht |
|
Pauline
|
do 30 maart, 2006 22:18 Hulp: Pijn rond mijn oor, achterhoofd en wang linkerzijde
Sinds een week kamp ik met pijnklachten aan de linkerzijden van mijn gezicht. het lijkt erop dat de bron van de ellende achter mijn linkeroor zit en uitstraalt naar mijn linkerachterhoofd en mijn wang. het komt met pijnscheuten die enkelen seconde tot 1 minuut duurden en daarna een zeurend gevoel gaven. dat zeurende gevoel is er nog steeds. Soms wordt het weer wat heftiger. Hat kammen van mijn haar bijvoorbeeld is aan de linkerachterkant zeer gevoelig.
Weet iemand of dit bij aangezichtspijn hoort? Ik kan de diagnose bij het oor niet terugvinden op het internet.
|
| do 30 maart, 2006 22:18 |
|
 |
|
Henk
Geregistreerd op: ma 12 jan, 2004 9:44 Berichten: 870 Woonplaats: Nijmegen
|
do 30 maart, 2006 22:54
Kan ook een oorontsteking zijn, ik zou eens bij de huisarts langs gaan.
|
| do 30 maart, 2006 22:54 |
|
 |
|
m4rjolein
|
vr 09 jun, 2006 22:45 aangezichtspijn
Hallo pauline,
Ik heb ook last van aangezichtspijn en bij mij straalt het ook door naar mijn oor . Ik heb ook last aan de linkerkant .
Groetjes Marjolein
|
| vr 09 jun, 2006 22:45 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|