Nou ik heb het niet lang zonder medicijnen uit kunnen houden.
Ik merk dat de migraine steeds een andere vorm heeft. Als ik het bovenop mijn hoofd krijg, ben ik er erg ziek van. En moet ik wel een medicatie innemen want dit is niet uit te houden.
Soms is de migraine op een andere plek, b.v vanuit mijn nek, naar de zijkant, dan houd ik het wel uit met gewoon liggen en slapen. Maar nu krijg ik het ook weleens helemaal aan de zijkant met stekende pijnen, dit is zeer pijnlijk en dan kan ik niet stil blijven liggen. Ook dan moet ik iets innemen want ook deze pijn is niet te harden. Ik word ook daar misselijk van. Dus....helaas, toch weer aan de imigran. Maar ik neem het niet langer dan 3 dagen achter elkaar. De laatste dag moet ik het uitzieken hoe erg het ook is. Dat heb ik mezelf voorgenomen, maar dan is het ook de volgende dag over, maar ja .... het komt weer terug!

Wat een ellende, ik merk nu dat ik gewoon chronische migraine heb, en of dit nu door de medicatie komt of het gewoon een patroon is wat bij mijn hormoonsveranderingen komt? Ik weet het niet, en niemand die mij daar een antwoord op kan geven, ook mijn artsen niet. Aanvaarden en ..... Afwachten maar!