Ben dit weekend door het lint gegaan van de helse scherpe pijn.
ambulance heeft me in het ziekenhuis laten opnemen, had de hele week constant erg hoofdpijn,ambulance verpleegkundige noemde me nog een klein kind omdat ik huilde van de helse pijn,in het ziekenhuis onderzoek gehad,wilden me toen ze uit hadden gesloten dat ik geen tia o.i.d na een scan 2 paracetamols geven,nou dat zou helpen,

ik vertelde dat ik elke dag ibuprofen en asprine's slik en regelmatig fromirex,dat paracetamol echt niet helpt,uren liggen wachten op de ehbo met verschrikkelijk veel felle lampen,waar ik nog gekker door werd,toen een imigran injectie gekregen en een tramadol,toen zakte de helse pijn een beetje waarna ze me op een zaal neer lagen vlak bij de deur met weer felle lampen en de deur mocht niet dicht,handdoek op mijn ogen dan maar,2 slaappillen gehad,toch niet geslapen met iets minder maar nog steeds helse pijn.
's morgens 7 uur werden de gordijnen opengedaan,ook heerlijk,en om 12 uur kwam de neuroloog eens langs,u kunt naar huis, het is toch afgezakt!
's avonds thuis weer erger geworden,nu aan de andere kant,fromirex genomen en weer wat afgezakt paar uur later,en nu de volgende dag weer helse scherpe pijn,
Ik vermoed dat het komt door elke dag zoveel pijnstillers,maar weet niet hoe ik ermee moet stoppen.
een heel verhaal geworden,maar weet niet meer wat te doen,kan geen stap meer verzetten.