|
homepage kopzorgen forums
Help
• Zoeken • Inloggen
Registreren
|
|
|
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
hoofdpijn en opgezet neusslijmvlies
| Auteur |
Bericht |
|
Cor01
|
za 16 mei, 2009 0:20 hoofdpijn en opgezet neusslijmvlies
Hallo allemaal,
Ik heb al twee maanden last van hoofdpijn. Niet heel erg maar wel de hele dag aanwezig. De pijn is voornamelijk bij mijn slapen of achter de ogen maar kan soms ook achter in het hoofd waar de nek ophoudt zijn. Het wordt erger met sigaretten of alcohol en dit mijd ik dan ook.
Ben al naar KNO en neuroloog geweest maar niks te vinden. Mijn neus is van binnen opgezet en daarvoor gebruik ik een speciale neusspray. Mijn dokter zegt namelijk dat het overgevoelig is. Ik heb al een allergietest gedaan zonder resultaat en allerlei medicijnen tegen allergie gebruikt maar het houdt niet op. Het enige wat ervoor zorgde dat het iets minder werd is een paar dagen aan zee in Spanje geweest.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en hoe ik er iets aan kan doen? Mijn dank voor elk idee is groot.
Groeten Cor
|
| za 16 mei, 2009 0:20 |
|
 |
|
L035J3
Geregistreerd op: do 26 nov, 2009 19:23 Berichten: 33 Woonplaats: Vlissingen
|
za 28 nov, 2009 22:40 Re: hoofdpijn en opgezet neusslijmvlies
Wel een beetje jammer dat al die tijd hier nog niemand op gereageerd heeft.
Beste Cor, Het zou heel goed kunnen dat je een overgevoeligheid voor bepaalde stoffen hebt. Een allergie is via de huid of het bloed te testen, maar een overgevoeligheid is net niet 'erg' genoeg om in het bloed, of via huidtesten te kunnen aantonen. Ik zit ook met een chronische rhinitis, de huisarts en de KNO-arts konden ook niets vinden.
Groetjes Loesje.
_________________ ~ a woman ain't what she wears, but what she knows ~
|
| za 28 nov, 2009 22:40 |
|
 |
|
nikkie
|
zo 29 nov, 2009 14:24 Re: hoofdpijn en opgezet neusslijmvlies
Ik ben het met Loesje eens dat je waarschijnlijk toch iets van een overgevoeligheid hebt waarop je neus reageerd. Speciaal ook omdat je meldt dat je aan de kust minder last hebt. Misschien toch verder laten onderzoeken?
|
| zo 29 nov, 2009 14:24 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|