|
homepage kopzorgen forums
Help
• Zoeken • Inloggen
Registreren
|
|
|
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Anouk1990
|
do 28 jan, 2010 21:13 Hoofpijn
Hallo,
Ik ben een vrouw van 20 jaar en heb nu ongeveer al 3 jaar lang last van bijna dagelijkse hoofdpijn. De ene dag is het veel heviger dan de andere dag. Ik ben hiervoor verschillende keren naar de dokter geweest, hij weet me de oorzaak niet te vertellen. Hij denkt misschien aan spanningen, terwijl ik zelf geen idee heb waar die spanningen dan vandaan moeten komen. Ik heb namelijk geen spanningen, geen last van stress of druk. Ik heb ook vaak last van me nek en schouders. Ik heb al een keer rontgenfoto's laten maken en daar is niets uit gekomen. Verder heb ik manuele therapie gehad, waarbij ik ook oefeningenn heb gekregen voor mijn houding. Dit heeft niets geholpen, hierna heb ik ook nog massagetherapie gehad en ook dit mocht niet baten. Op dit moment slik ik medicijnen. Het zijn bloeddrukverlagers, deze zouden hoofdpijn kunnen voorkomen, echter bij mij wordt het niet minder. Sinds ongeveer 2 maanden heb ik ook veel last van mijn kaakgewrichten. Hiervoor loop ik bij de tandarts. Ik blijk snachts te klemmen (mijn kiezen hard op elkaar drukken). Dit kan migraine veroorzaken. Ik heb hiervoor nu een spalk die ik 6 weken moet dragen snachts en dan moet het uitwijzen of het heeft geholpen. Ik heb hem nu ongeveer 3 en halve week en merk nog geen enkele verbetering. Ik vecht er heel hard voor om er achter te komen wat de oorzaak van mijn hoofdpijn is. Zo langerzamerhand begin ik steeds vaker te denken dat ik er niet/nooit vanaf ga komen. Ik heb al zoveel geprobeerd en stukje bij beetje raakt mijn hoop echt op. Hebben jullie misschien ideeën of tips? Ik hoop het, want ik weet het zo langzamerhand niet meer!
Groetjes Anouk
|
| do 28 jan, 2010 21:13 |
|
 |
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 1 bericht ] |
|